Najczęściej zadawane pytania

Zwroty / Wymiana / Naprawa

Kiedy mogę zwrócić produkt?

Kiedy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zakup można zwrócić w ciągu 30 dni bez podania przyczyny. Okres anulowania 30 dni, liczony jest od dnia, w którym ostatni towar zostanie dostarczony do klienta (np. W przypadku częściowej dostawy). 

Nasze prawo do odstąpienia od umowy możesz znaleźć tutaj.

1
Gdzie powinienem odesłać mój produkt?

Powinienem wysłać przedmiot z powrotem do Amazona czy Gusti Leder?

 

To zależy od tego, gdzie kupiłeś przedmiot.

Jeśli złożyłeś zamówienie za pośrednictwem Amazon, sprawdź ich stronę w celu uzyskania dalszych szczegółów i zwróć zamówienie do Amazon.

Jeśli zamówiłeś produkt na naszej stronie internetowej Gusti Galanteria , z łatwością wydrukujesz etykietę zwrotną w miejscu śledzenia przesyłki.

Należy pamiętać, że przedmiotów z grawerem nie można zwrócić, ponieważ są one specjalnie dla Ciebie spersonalizowane i nie ma prawa do odstąpienia od umowy.

1
Koszt wysyki zwrotnej

Kto pokrywa koszt wysyłki zwrotnej?

 Jeśli zamówiłeś produkt na naszej stronie internetowej Gusti Galanteria, z łatwością wydrukujesz etykietę zwrotną w miejscu śledzenia przesyłki na stronie przewoźnika UPS. 

Koszt zwrotu zostanie odjęty od kwoty zwróconych towarów.

1
Wymiana

Czy mogę wymienić produkt?

 

Niestety nie oferujemy wymiany. Oczywiście akceptujemy zwrot towaru, i jak tylko otrzymamy produkt z powrotem, zwrócimy ci pieniądze. W międzyczasie sugerujemy klientowi złożenie nowego zamówienia na właściwy produkt - skraca to czas oczekiwania na otrzymanie nowego / poprawnego zamówienia przez klienta. Niestety nie jesteśmy w stanie rozwiązać różnic między kwotami różnych zamówień

Wyjątek występuje, jeśli przedmiot dotrze uszkodzony, wówczas możliwa jest także wymiana. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@gusti-leder.de, aby udzielili Ci odpowiedzi na pozostałe pytania.

1
Naprawa

Mój produkt Gusti Leather wymaga naprawy.

Czy powinienem go odesłać? Kto pokryje koszt naprawy?

 

Skontaktuj się z info@gusti-leder.de i opisz problem, jeśli to możliwe załącz zdjęcia. W większości przypadków, w ciągu 6 miesięcy od zakupu, zaproponowana zostanie naprawa, w przypadku której koszt pokryje Gusti Leder. Jeśli zakupu dokonano ponad 6 miesięcy temu lub jeśli wystąpiła usterka wynikająca z nieprawidłowego użytkowania produktu, może zostać naliczona opłata serwisowa.

Należy pamiętać, że nie można zwrócić przedmiotów z wyprzedaży. Nie oferujemy również napraw tych produktów.

1
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, aby zadać nam swoje pytanie. przejdź do formularza kontaktowego