Najczęściej zadawane pytania

Wysyłka i dostawa

Realizacja zamówienia

Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Zamówienie zostanie wysłane po zaksięgowaniu płatności. Jeśli wybierzesz metodę płatności przelew na konto, PayPal lub NATYCHMIASTOWY przelew, Twoje zamówienie zostanie wysłane zaraz po złożeniu zamówienia.

1
Czas wysyłki

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

 

Twoje zamówienie zostanie dostarczone w ciągu 1-2 dni roboczych po otrzymaniu płatności. Dostawa przedmiotów grawerowanych będzie wymagała dodatkowego 1 dnia roboczego.

1
Śledzenie przesyłek

Jak mogę monitorować status mojej przesyłki?

Informacje o wybranym sposobie dostawy, numerze przysylki i orientacyjnym terminie doręczenia, znajdziesz w E-mailu, potwierdzającym Twoje zamówienie.

Przy wysyłce Großbrief śledzenie przesyłki jest niestety niemożliwe, a towar zostanie dostarczony w ciągu 10 dni.

1
Nieudana próba doręczenia

Czy po nieudanej próbie doręczenia, z powodu źle podanego adresu dostawy, będzie ponowna próba doręczenia?

Nasi klienci są zobowiązani podać poprawny adres dostawy. Jeśli przesyłka powróci, z powodu źle podanego adresu, klient musi powtórzyć zamówienie i ponownie ponieść koszty dostawy.

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z info@gusti-leder.de

1
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, aby zadać nam swoje pytanie. przejdź do formularza kontaktowego