Najczęściej zadawane pytania

Wysyłka i dostawa

Realizacja zamówienia

Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Zamówienie zostanie wysłane po zaksięgowaniu płatności. Jeśli wybierzesz metodę płatności przelew na konto, PayPal lub NATYCHMIASTOWY przelew, Twoje zamówienie zostanie wysłane zaraz po złożeniu zamówienia.

1
Czas wysyłki

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

 

Twoje zamówienie zostanie dostarczone w ciągu 1-2 dni roboczych po otrzymaniu płatności. Dostawa przedmiotów grawerowanych będzie wymagała dodatkowego 1 dnia roboczego.

1
Śledzenie przesyłek

Jak mogę monitorować status mojej przesyłki?

Informacje o wybranym sposobie dostawy, numerze przysylki i orientacyjnym terminie doręczenia, znajdziesz w E-mailu, potwierdzającym Twoje zamówienie.

1
Nieudana próba doręczenia

Czy po nieudanej próbie doręczenia, z powodu źle podanego adresu dostawy, będzie ponowna próba doręczenia?

Nasi klienci są zobowiązani podać poprawny adres dostawy. Jeśli przesyłka powróci, z powodu źle podanego adresu, klient musi powtórzyć zamówienie i ponownie ponieść koszty dostawy.

1

Zwroty / Wymiana / Naprawa

Kiedy mogę zwrócić produkt?

Kiedy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zakup można zwrócić w ciągu 30 dni bez podania przyczyny. Okres anulowania 30 dni, liczony jest od dnia, w którym ostatni towar zostanie dostarczony do klienta (np. W przypadku częściowej dostawy). 

1
Gdzie powinienem odesłać mój produkt?

Powinienem wysłać przedmiot z powrotem do Amazona czy Gusti Leder?

 

To zależy od tego, gdzie kupiłeś przedmiot.

Jeśli złożyłeś zamówienie za pośrednictwem Amazon, sprawdź ich stronę w celu uzyskania dalszych szczegółów i zwróć zamówienie do Amazon.

Jeśli zamówiłeś produkt na naszej stronie internetowej Gusti Galanteria , z łatwością wydrukujesz etykietę zwrotną w miejscu śledzenia przesyłki.

Należy pamiętać, że przedmiotów z grawerem nie można zwrócić, ponieważ są one specjalnie dla Ciebie spersonalizowane i nie ma prawa do odstąpienia od umowy.

1
Wymiana

Czy mogę wymienić produkt?

 

Niestety nie oferujemy wymiany. Oczywiście akceptujemy zwrot towaru, i jak tylko otrzymamy produkt z powrotem, zwrócimy ci pieniądze. W międzyczasie sugerujemy klientowi złożenie nowego zamówienia na właściwy produkt - skraca to czas oczekiwania na otrzymanie nowego / poprawnego zamówienia przez klienta. Niestety nie jesteśmy w stanie rozwiązać różnic między kwotami różnych zamówień

1
Naprawa

Mój produkt Gusti Leather wymaga naprawy.

Czy powinienem go odesłać? Kto pokryje koszt naprawy?

 

Skontaktuj się z info@gusti-leder.de i opisz problem, jeśli to możliwe załącz zdjęcia. W większości przypadków, w ciągu 6 miesięcy od zakupu, zaproponowana zostanie naprawa, w przypadku której koszt pokryje Gusti Leder. Jeśli zakupu dokonano ponad 6 miesięcy temu lub jeśli wystąpiła usterka wynikająca z nieprawidłowego użytkowania produktu, może zostać naliczona opłata serwisowa.

1

Metody płatności

Metody płatności

Jak mogę dokonać płatności za moje zamówienie?

Dostępne metody płatności:

- PayPal,

- Amazon Payments,

- karta kredytowa,

- karta podarunkowa.

1
Płatność PayPal

Możliwa metoda płatności poprzez system PayPal. Należy posiadać konto w systemie. Po wybraniu płatności PayPal zostaniesz przekierowyny na stronę systemu i poproszony o zalogowanie się.

1
Płatność kartą kredytową

Za swoje zamówienie możesz zapłacić również kartą kredytową. Akceptujemy karty Mastercard jak i karty Visa. Towar zostanie natychmiast wysłany, a Twoja karta zostanie obciążana kwotą wartości zamówienia. Jeśli zwrócisz towar, płatność zostanie zwrócona na kartę. Dane Twojej karty kredytowej są szyfrowane przy użyciu metody SSL. Że względu na ten wysoki poziom bezpieczeństwa, zakup kartą kredytową jest u nas bezpieczny.

1
Płatność w systemie Amazon Payments

Za wybrane produkty w koszyku można zapłacić systemem Amazon Payments. W tym celu należy wcisnąć przycisk "Płatność Amazon" (zobacz na obrazku). Zostaniesz przekierowyny na stronę logowania Amazon. Dla tego zamówienia, będą przypisane, zapisane na koncie Amazon informacje o płatnościach i adresie dostawy. Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, informacja ta musi zostać zmieniona na koncie Amazon.

1

Zwroty i rabaty

Zwrot

Jak szybko otrzymam zwrot pieniędzy?

 

Zwykle zwracamy pieniądze w ciągu 5-7 dni roboczych od otrzymania zwróconego przedmiotu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jeśli zwrot potrwa dłużej. Aby przyspieszyć ten proces, zawsze upewnij się, że Twój formularz zwrotu jest poprawnie wypełniony.

1
Zniżki dla sprzedawców

Czy mogę uzyskać zniżkę, jeśli jestem sprzedawcą / właścicielem sklepu?

 

Tak. Jeśli jesteś sprzedawcą skontaktuj się z nami za pośrednictwem  info@gusti-leder.de w celu omówienia możliwości uzyskania rabatu.

1

Zamówienia specjalne / Personalizacja produktu

Produkt personalizowany

Produkty personalizowane

Czy mogę zamówić spersonalizowane torby i akcesoria od Gusti Leder?

Tak! Oferujemy grawerowanie większości produktów. W przypadku artykułów, które można grawerować, nad przyciskiem „Dodaj do koszyka” wyświetlana jest opcja „Wprowadź swój spersonalizowany tekst”. Jeśli chcesz wygrawerować więcej niż 10 produktów , skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem: info@gusti-leder.de w celu uzyskania informacji na temat rabatu zbiorczego.

1
Zwrot spersonalizowanego produktu

Czy mogę zwrócić wygrawerowany przedmiot, jeśli mi się nie podoba?

 

Niestety nie, ponieważ przedmioty grawerowane są spersonalizowane według indywidualnych kryteriów.

1

Pielęgnacja

Pielęgnacja - Gusti Leder Nature

Jak pielęgnować produkty Gusti Leder Nature?

Twój naturalny produkt Gusti Leder można pielęgnować woskiem pszczelim lub olejem słonecznikowym. Upewnij się tylko, że jest nakładany równomiernie i delikatnie. Spróbuj najpierw przetestować produkt w niewidocznym miejscu, ponieważ może to doprowadzić dociemnienia skóry.

 

Mój produkt ma dziury / zadrapania na skórze - dlaczego?

Do produkcji naszych wyrobów Gusti Leder Nature używamy skór kóz z wolnego wybiegu. Oznacza to, że skóra może mieć na przykład niewielkie zadrapania od drzew lub krzewów, w których wędrowały. To po prostu pokazuje, jak naturalne są nasze produkty.

 

 Dlaczego mój produkt wygląda inaczej niż produkt na stronie internetowej? 

 Współpracujemy z różnymi producentami i małymi rodzinnymi manufakturami. Może to zatem prowadzić do różnic w kolorze, odcieniu, przeszyciach i wewnętrznej podszewce. Każdy produkt jest wyjątkowy, a wszelkie możliwe różnice zostaną podane w opisie produktu. Niektóre z naszych produktów są naturalnie barwione przy użyciu maku, szafranu i kory baobabu, co może również prowadzić do niewielkich różnic.

 

Jak mogę chronić swój produkt przed deszczem?

Deszcz zwykle nie ma negatywnego wpływu na nasze wyroby skórzane, jednak sugerujemy ochronę torby przed niepotrzebnymi opadami deszczu lub wilgocią w celu wydłużenia jej żywotności.

1
Pielęgnacja - Gusti Leder Studio

Jak pielęgnować produkty  Gusti Leder Studio?

Aby zapewnić optymalną pielęgnację torby Gusti Leder Studio, musisz po prostu wiedzieć, z jakiego rodzaju skóry jest wykonana. Niezależnie od tego, czy jest to skóra zamszowa, gładka czy szorstka, istnieje produkt , który pomoże Ci w pielęgnacji Twojej torebki, tak aby skóra zachowała miękkość i elastyczność przez okres do 50 lat. Produkty pielęgnacyjne znajdziesz w większości supermarketów lub w sklepach obuwniczych. Zaleca się również zstosowania sprayu impregnującego na powierzchni skóry, gdy tylko zostanie ona rozpakowana.

 

Dlaczego mój produkt wygląda inaczej niż produkt na stronie internetowej?

Nasze produkty studyjne Gusti Leder nie powinny różnić się zbytnio od zdjęć pokazanych na naszej stronie internetowej. Jeśli tak jest, prosimy o poinformowanie nas o tym pod adresem info@gusti-leder.de

 

Jak mogę chronić swój produkt przed deszczem?

 Deszcz zwykle nie ma negatywnego wpływu na nasze wyroby skórzane, jednak sugerujemy ochronę torby przed wszelkimi niepotrzebnymi opadami deszczu lub wilgocią.

1
Zapach

Co mogę zrobić, aby zapach skóry był mniej wyczuwalny?

 

Wszystkie produkty Gusti Leder Nature są garbowane przy użyciu materiałów pochodzenia roślinnego. Aby zmniejszyć niepożądany zapach, zaleca się częste użytkowanie produktu: zapach powinien się zmniejszyć lub zniknąć w ciągu 14 dni. Krótkoterminowym rozwiązaniem jest nałożenie produktu na bazie wosku pszczelego na powierzchnię skóry. W przypadku wszystkich produktów sugerujemy również umieszczenie perfumowanej poduszki / chusteczki w torbie. Niestety, zwykłe wietrzenie torby okazało się nieskuteczne.

1
Białe ślady

Czym są białe ślady na powierzchni skóry?

 

W rzadkich przypadkach białe plamy można zobaczyć na skórze naszych produktów Gusti Leder Nature. Są to ślady łoju/oleju ,który został użyty w procesie produkcyjnym i można je bardzo łatwo usunąć. Sugerujemy powolne podgrzewanie skóry i wycieranie jej czystą, suchą ściereczką.

1
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, aby zadać nam swoje pytanie. przejdź do formularza kontaktowego